"De 2 fjortisarna" del 3

Regisörerna. ^^ <-

Eller kl 23:oo
Hmm*vakt*
18 års gräns.. *^Vänder på klacken*
Ni! Hur gamla är ni då?
*Ramlade av full het*
Ööh! 80!!! =D
Eh.. Ofta jag ska tro på det. -.-
*Cade närmar sig...*
aah!!*Smash*
*Ramlade*
Joo, eh jag pallar inte åka, finns det någon annan flyg kunnig som kan flyga flygplan?
"Cameron: jaaaag" (vad bra! :D" Fast är du berusad??-Tjejen  Jaaaaa!!!!-Cameron. Tjejen:okej^^
Jessica går in.
Yasmin får inte plats!! :O
Natashas lillebror klämmer isg in med Yasmins hjälp.
aah!!! Håll i dig!(Fick inte plats)
ooooh!
aah, Framme!
*Säger i kör* "heeej och välkommna till Egypten!"
Oooo. :D
Vi kan hjälpa er med eran packning^^
Hmm... Vad är detta?
HJÄÄLP!?
Oo, kommer!
Oo, hej.
Jag vill hem,!
Väm släpade med denna stackars pojke hit till egypten??
.................
Jade:Jag ska på toa, hänger du med?
Yasmin:*Nickar*
Eh, vad kom ungen ifrån?
JAG ViLL HEM!!!
*Damp*(Är hans fötter)
WOHO Egypten!
Eh, hej brorsan?
jag vill heeeem!!!!
Eh, okej?
Jippie! Egypten!
vad gör du här?
Egypten! ='D
Väm är det?
Jag är bara en liten pojke som vill hem. :(*Valpögon*
aww! KOM!
Mamma<3<3
aah, egypten! :D
Jess, vad gör pojken här?
vet inte...
Jag känner för att åka hem.. Följer nån med?
JAG!
Hejdå Cloe, jag ska hem. :')
Aw! hejdå!^^
jess, han gick!
Jag ringde de andra killarna och de kommer hit. :)
Oo. :D
Kul. 8)
*Dans*

TJABBA!
Cade ska gå på toa.
Aah, jag hörde någonting??
Vad va det? Cloe: lalalalalaa^^
aah!
*avsvimmad*
aah!! Måste gömma liket!!????!???!
Jonny(Svart hår och kille): Du vad gör du får nåt poolarn?
*Han slängde iväg henne*
Eh*Svättas* ingenting..... :I
Aa, men det är sent och vi ska gå och lägga oss, kom nu. :)
Ehhm?? Den där platsen är faktiskt resarverad!?-Natasha
Öhh, maka fläska eller?-Cameron
*utknuffad*
*Sover^^
Badade^^
Du Natasha ska vi bryta oss in till badet?
Visst^^

//Ciss







Kommentarer
Postat av: Cissielill

79 bilder! :O

2010-07-23 @ 12:05:14
URL: http://cissielill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0