Om 16 dagar!


::D:DBild från igår typ kaktus blomma.
Jo, om 16 dagar fyller Josie och jag 12 år!! Jippie! Peket. XD Aja, bara 16 dagar kvar i alla fall. ;D
Och idag klockan 7 ska vi se på Eclipse, ska bli både spännande och kul. :) Ursh nu fick jag lite ont i huvudet för att jag håller på med datan. Får det ibland och när jag pratar i mobilen. :( Strålning typ. :) men här är en bild som är tagen för ett år sen i båstad. :D
haha XD Tog denna den 1/7 2009.^^ Eller kanske dagen innan. :P KVäll i alla fall. :D
Aw<3 Minns när jag tog den<3
Aw<3 jag är hon med silvriga jackan. :P
jag va inte lång nog! :(
'haha, tycker fortfarande karusellerna är kul. :)
haha varför lägger jag upp gammla grönan bilder. :D
När mamma och jag va på hundutställning tror jag.^^

Aja, hejdå!. :D

//Ciss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0