2 veckor

Hej! :) Min nya nedräkningen är till min/vår (Josies och min) födelsedag. c: Den är om 2 veckor.
Idag har jag spelat sims förutom när vi gick hundpromenad, simset är så spännande och man känner inte att man kan lämna det! Inte jag i alla fall. Nu har han fått fem barnbarn eller egentligen sju om man ränkar med Voldemorts två barn. Det blev tre flickor och två pojkar i dag, i går fick de två av vardera. Men det är ju bara kul med en extra i varje fall om man vill att det ska bli ett stort släktträd. ;) Jag har några bilder på familjen som jag tänkter lägga upp nu. :)
Volde när han spelar.
Minnesåll
God kväll! :)
//Ciss
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

JAG VILL OCKSÅ SPELA SIMS!!! GAAAAH. MITT SIMS ÄR TRASIGT och jag blir galen av avundsjuka ;OOOOO!

2012-07-04 @ 00:17:14
URL: http://lovelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0