En timme i simsvärlden

Tja. ;) Idag vaknade jag typ tio över tolv, inte så bra! Halva dagen sov jag bort.. :I Efter lunchen gick mamma och jag ut med hundarna och efter det satte jag igång simset, tänkte att det va bäst att försöka få fjärde året överstökat nu... jag bestämmde mig för att inte snabbspola för det är otast då det krashar så jag hade bara på normalspolningen. Sen skulle två stycken gå på föreläsningar och efter det såg jag att jag hade råkat göra så att två simmar hade skolkat sina föreläsningar. Men det va inte försent så jag gjorde så att en av dem kryssade det den höll på med och så skulle jag klicka på arbetssymbolen för att se hur länge sen den började och då pausades allting och simset krashade. ;_; Jag hann bara spela i en simstimme. (Motsvarar ungefär en minut IRL) Mina stackars simmar är fast någon konstig krashzoon. Jag ska gå in en gång till och låta dem göra vad de vill och bara skriva in maxmotives, då kommer det kanske inte krasha. :') Här är några bilder som jag tycker blev fina på dem.
Och nu en tyst sekund.
Jag ska gå in ny och hoppas på det bästa. :/
 
//Ciss
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tamt barn, skriv något! :D

2012-07-12 @ 15:38:34
URL: http://lovelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0