EXAMEN! :D

Hihihihihihi^^^^^^
 
Mina simmar har tagit examen nu... 8) Det funkade! :D Jag  gick in idag och då bara funkade det! Helt amazing. Nu har jag gjort så att två stycken har fyttat ihop och de har fått två söner. c: Regulus och Horace. Jag trodde att Regulus skulle bli snyggast så han fick det finaste namnet men det visade sig vara tvärt om. :3 Horace är svarthårig och jag ääälksar svarthår. :) 
När jag spelade deras sista år sparade jag ofta och så gjorde jag maxmotives med gämna mellanrum. c:   Det hände inte så mycket där då för jag va rädd för att det skulle krasha vilken sekund som helst... 
I går gjorde jag en egen studentkorridor med hela 24 rum, apmaffigt ;), men nu visar det sig att det bara kan bo max 8 där varav alla mina egna. Så schutta blä. 
I går skapade jag också min Diggory familj. :D Amos Diggory, Cedric Diggory och Icis Diggory. :) Har glömt vad mammam hette. Cedric fick ha på sig en såå cool tröja som jag har laddat ner :D och alla i hans familj fick ha på sig Hufflepuff klädnader för han är en Huffelpuff. ;)
Men som sagt nu börjar jag med nästa generation och sen ska jag sätta dem på college. :D Jag tog några bilder i simset idag, här är dem.
  
Det här är Cedric Diggorys tröja ;D Fin huh? Och det över är bilder från de som gick på universitetet. :)
 
 
 
 
Det är är min Vernon Dudley sim. Han äter chips.
Jag kollade runt bland simsbilderna för jag kom ihåg att jag hade fotat Horace men jag hittade den inte. :( Men jag hittade den här istället. :D Jag kommer ihåg att jag skapade en Powerpuff familj en gång och sen när de dushade eller växte upp så såg jag att de va jättefula under dräkterna! Jag va liten och trodde att de typ såg ut sådär och tänkte inte på hur de såg ut där under.. haha. :) 
Det här va en familjebild på min favoritfamilj, eller de är fortfarande det men nästan alla har flyttat ut nu. :/ Alla utom hon längst till vänster. Fast där hade inte Remus råkat få tre aliensöner än. En av dem  blev bland annat Tom Riddle. ;) Fast jag tycker inte om de två som är kvar. :P De heter Mundungus och Remus Junior, dåliga namn och så ser de så läskiga ut. :s Jag vill inte offra några av mina flickor till dem... Om man kan säga så. x) 
De har en tjänare också som inte va med just på den här bilden, hon tar hand om alla växter.
Imorgon ska jag fixa så att hon längst till vänster får en familj och så att Horace får stipendier. Möjligtvis om jag hinner ska Sirius Blacks son få barn också. Han som blev lite "icke-snygg".
Och i övermorgon kommer Schlolo och Dennis! :D *Glädjeskutt* ^^
 
//Ciss
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Schåsse

Hej Schliss! :D
Cedric hade ingen mamma, hon var död eller ngt. Fina bilder<3 Schlulli, var är du? :D *Thusan shpänn!*

Svar: Hej! c:Åhåå. :o Tack! :D
HAHAH först när jag läste det så undrade jag vad det stog.. ^^
*Åhh, nejmen vad billigt! Vad ska du med pengarna till?*
Cissie

2012-07-14 @ 22:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0