Konstnär.. inte!

Hej! :D
Jag vill bara berätta en tråkig nyhet innan jag börjar... angående mitt sims. En av de sex simmarna som går på universitetet  (han utan någon uniform) köpte en fågelbur, han köpte en "*NPC Owl" och satte den där i men sen dess har allting laggat apmycket! Som att först sitter alla i sofforna och sen laggat det i två sekunde roch efter det så är de på helt andra ställen. Men i alla fall, nyss för kanske en halvtimme sen satte jag på sims och gick in till dem... jag spelade i en halv minut och sen krashade det. ;_; Det va så illa då jag fick starta om datorn. </3
Jag satte på sims direkt efterråt för att kolla om det gick då men såklart funkade det inte då heller. Jag zoomade in på hon med rosa hår och skulle rita av henne och sen efterråt när jag gjorde så att det skulle snabbspolas, för de bara hade 14 timmar kvar till slutprovet, lagg-krashade det. Då fick jag panik för jag gillar värkligen de simmarna och så gick jag ner till Josie och klagade... men då sa hon "Men Cissie, det är väl bara att du går in och tar bort den i downloads" (hon sa kanske inte exakt så men endå) och nu har jag gjort det, så jag hoppas på det bästa! Om inte ska de få byta hus. :') 
Här hittade jag ugglan: http://www.modthesims.info/download.php?t=448272
Där såg det ut att inte lagga men min data kanske är lite gammal jag vet inte. :)
Rubriken konstnär... inte! hör ihop med att jag skulle försöka rita av simmen med rosa hår. ;) Faktiskt så heter hon Lavender. Jag skulle rita av henne lite klottrigt på en bit avrivet papper och det gick inte så bra... Och det visar jag i nästa inlägg för nu laggat det! ;)
 
 
//Ciss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0