Sims eller Hogwarts?

Tjenixen! ;) Mitt sims liknar mer än någonsin Hogwarts nu. c: ^^ Det är bra. Jag satte in ett gäng på college och de har Hogwarts uniformer på sig och läser "Mugglarstudier" bland annat. Jag har laddat hem fullt med privet drive 4 så jag satte ut åtta stycken och ändrade så de hette "1 Privet Drive.:" osv. Fast jag blev besviken när en av mina finaste simmar gifte sig med en man och fick ganska fula söner. Jag har försökt fixa honom med smink med hjälp av Josie. Jag kan skriva vem det är när jag visar bilderna. ;) Han är kanske inte superful men om man gämför med vissa av mina andra simmar är han det. Här är några bilder:
Han är den som det står Hufflepuff på. ;) Det där är HP skolklädnader. c: 
En av mina simmar är inte med på någon bild för att han har en dålig skinnfärg som gör så att man inte kan ha på sig de där kläderna. Vilket är urtrist. :/ men han har som typ en unifrom också, för han har en Slytherinslips. :)
Folk påväg. ;)
Hp ytterkläder. :D
Sängkläder^^
Fullt med Privet Drive. :D Det är inuti faktiskt. c: Harrys skrymsle finns med.
 
Här läser folk "The Daily Prophet". Det laddade jag också ner. ;)
Här läser simmen HP i Amerikansk version. c: Såå colt!
Det där är fula killens mamma som går runt och kolalr runt på Grimmaldiplan nr.12.
 Fin tavla huh? ;D
Ducka! :o
Jag laddade ner två stocken posebox. :)
Det där va lite bilder från mitt sims :D
Nu luktar det Fredagsrätt. ^^
Trevlig kväll!
//ciss
 
 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ååå så tamt! :D (från Josies dator)

2012-07-07 @ 21:25:29
Postat av: Cissie

Du kan! :D

2012-07-09 @ 21:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0