Techno typ

Tja ;) Jag tycker att vissa techno låtar är bra. c: Vissa är det inte om det bara är för mycket dunk och för lite sjung. ;)
Den här låten tycker jag är bra i början:
 
Fast i slutet är det bara massa ljudgrejs så då brukar jag byta låt. c;
Jag är inte så mycket för musiken egentligen, jag hittar en bra låt och sen lyssnar jag sönder den på en eller två veckor och sen så hittar jag en ny att lyssna på i en vecka osv. :)
Här är en bild på två av mina lolitasimmar. ;) En av dem ska få flytta ihop med min Merolvo Riddle sim.
//Ciss

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag är också såååå! Lyssnar bara på EN eller max två låtar åt gånger, som jag knarkar sönder. Några veckor senare, när jag hittar nån ny låt, hatar jag de gamla xD eller inte hatar, men då har jag lyssnat sönder dem liksom... :D

2012-07-10 @ 16:54:46
URL: http://lovelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0