Tom

Hej! Idag har jag spelat sims istället för att vara ute i solen, jag kände att jag borde ge en av mina favoritsimmar några barnbarn. Efter att jag suttit med simset i ungefär fyra timmar så krashar det. Eftersom det vanligtvis brukar vara så att det bara är att logga in direkt efterråt och så är allt som det va där jag sist sparade så brydde jag mig inte utan gick ifrån datan och läste lite. ;) Senare satte jag på sims igen för att fixa så att en till av hans barn skulle få en familj så ser jag att allt det jag hade gjort innan är borttaget. :'''''( Alla hans fina barn barn va borta! och hans barn va inte gift och deras supersnygga hus som jag kämpade så flitigt med i timmar va också borta. Men det fanns inget annat än att börja om så det fick jag göra nyss. :/ Fast nu när jag skulle göra om deras hus orkade jag inte göra finare än ett enplanshus utan några torn eller sånt. Plus att det va några fjärilar i vägen när jag plattade till marken så nu är det en knöl i mitten av tomten så parkeringen inte får plats. :P Aja. Simmen är pappa till min sims-Voldemort som har fått några skönhetsoperationer. Såhär ser han ut:
 Snygging huh? ;D
Nu ska jag fixa lite med bland annat med Båstadbilderna. 
//Ciss

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Oj då, vilken snygging ;)!! Coolt med alla Harry Potter-grejer! Har du laddat ned dem? :D

Svar: Jajjamensan! :D
Cissie

2012-07-04 @ 00:18:18
URL: http://lovelle.blogg.se
Postat av: Cissie

KOm på att det har jag ju inte alls gjort.. Det gjorde ju du! :D

2012-07-07 @ 19:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0