En dag och 15 timmar.

Ja! Då åker vi till Båstad... 8) Det ska bli sååå mycket kul att bada varje dag och cykla överallt och gå till hamnen och äta godis varje dag. ^^ inte för att jag inte redan gör det... I båstad har de Top 80 världens godaste glass! Rena fettbomben som är superdupergod. Men för att inte bli fet så måste jag simma lite varje dag. ;) Jag måste endå simma för att få ett simmborgarmärke, som jag ska ha god uppsikt över det här året. Förra året så miste jag den och dens vän 1 kilometersmärket. ;_; De försvann.. så nu måste jag börja om på noll igen, typiskt mig. Nu tycker jag att det är på tiden attjag lägger upp lite båstad bilder. På tiden höh ;D

Jag tog också fullt med bra suddiga bilder på några tama barn men jag vet inte om jag får lägga upp bilderna på dem så jag låter bli. :)
Guldet!<3

Imorgon kan jag säga imorgon åker vi! jippie, jahoooo :D
Det ska somsagt bli sååååååååååååååååååååååååååååå kul så att alla å:en skulle inte få plats. ^^

Vi får se när jag skriver igen c:
//Ciss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0